1983-ben diplomázott a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán, 1987-ben az ELTE szociológia szakán, majd tizenöt éven át külföldön élt és dolgozott, ahol többségi általános iskolában érzékszervi fogyatékossággal, részképességzavarral, tanulási problémákkal küzdő gyerekek diagnosztikájával és terápiájával foglalkozott. Munkája során egyéni és kiscsoportos fejlesztőfoglalkozásokat tartott 3 és 10 éves életkor közötti gyerekeknek (mozgásfejlesztés, diszlexia terápia, részképesség- és finommotorika fejlesztés). 2005 augusztusától folyamatosan a Gézengúz Alapítvány munkatársaként dolgozik, terapeutaként. Elsősorban megkésett mozgás- és beszédfejlődésű kisgyerekkel, figyelem problémás óvodásokkal, illetve tanulási nehézségekkel küzdő kisiskolásokkal foglalkozik. Az eltérő fejlődésmenetű, a fejlődésükben akadályozott, ill. nyelvi és kommunikációzavaros gyermekek kognitív funkcióinak fejlesztése az elsődleges feladata (problémamegoldó gondolkodás, analógiás gondolkodás fejlesztése, ok-okozati összefüggések és gondolkodási stratégiák kialakítása). A vizsgálatok, az egyéni és csoportos terápiák és a szülőkonzultációk mellett DSZIT (Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia) terápiát végez.