A Gézengúz Alapítvány az átláthatóság jegyében az alábbiakban teszi közzé tevékenységének dokumentumait.
Éves beszámoló és közhasznúsági melléklet:
Közlemény az átutalt összeg felhasználásáról:
Statisztikai jelentés a civil és egyéb nonprofit szervezetek tevékenységéről (KSH -1156)
Éves összesítés az alapítvány adománygyűjtéséről:
Az alapítvány kuratóriumának ülései az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának rendelkezései szerint nyilvánosak.
Az ülések időpontja, meghívója, napirendje, döntései az alábbiak szerint érhető el:
Az alapítvány működését, gazdálkodását a Felügyelő bizottsága ellenőrzi az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának „A felügyelő bizottság” Cím rendelkezései szerint.
Az alapítvány betegei, ügyfelei, támogatói, közreműködői panaszainak egységes szabályok szerint történő átlátható, hatékony kezelése és kivizsgálása érdekében elkészítette a panaszkezelés módjáról szóló szabályzatát.
Amennyiben az Etikai Kódexben foglalt vállalásokkal kapcsolatban panasz érkezik alapítványunkhoz, akkor azt belső panaszkezelési eljárása szerint kiemelten kezeli:
A szervezet (személyes adatokat nem tartalmazó) irataiba, az alapítvány működésével kapcsolatosan keletkezett iratokba az alapítvány székhelyén bárki betekinthet, arról saját költségére másolatot készíthet az irányadó jogszabályok és hatályos Alapító okiratának rendelkezései szerint. Az erre vonatkozó írásos kérelmére a Kuratórium a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül tájékoztatja a kérelmezőt az iratbetekintés módjáról és időpontjáról. Az iratbetekintésre irányuló kérelmet az alapítvány kuratóriumának címezve kérjük a H-1038 Budapest, Észak utca 12. címre ajánlott küldeményként megküldeni.
Legfrissebb hírekről itt tájékozódhat.
A kiemelt támogatókról itt tájékozódhat.
A támogatott projektekről itt tájékozódhat.
Örömmel fogadjuk alapítványunknak felajánlott adományokat, amelyről itt tájékozódhat.